Tnä meil oli liikunta päivä ja me laskettii suksil mäkee :D Huomenna ois tarkotus siivota ja sitte tädille "lapsen vahiks" mun täti on kuitenki siel ja mä meen siis vahtii mun serkkuu (2w) ja sillä on kohta laskettu aika joten meen sitä sitte auttelee sinne :) ja ihanaa ku on hiihto loma nii voin olla siel vähä pitempää ku yleensä oon siel siis maanantaihi asti :) Olin tnä Venlan luona ja tota me vähä naurettii ku katottii Super junior fanny momentseja xDd ne on iha parhaita me meinattii kuolla nauruu xDd Mä en ymmärrä miten tätä tekstii vaa tulee vaikka mulla ei ees oo mitää varsinaista asiaa paitsi että MEIKÄ TÄYTTI 12 W!!! Mä siis täytin tiistain kakstoista ja synttärit kulu kamujen kaa kaupungilla xDd
~Emmi
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti