Räjähtävä sisään tulo minulta ;)
Tänään on ohjelmassa sekoilua ft. Emmi ;) XD
Meillä ei sille oo mitää asiaa... Paitsi meitä pelottaa, koska ollaan alattu kuuntele enemmä girlgroup'peja ku yleensä :O Kauheeta!!!!!..... Äkäkäkäkäkä!!! Kuoltiiin SHINeen, B.A.P'in, NU'EST'in etc. comebackkeihin :3 <3 Enää U-kiss maaliskuussa ja varmaa muita siin välis :)
~Venla ja Emmi xD
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti