lauantai 23. helmikuuta 2013

Kabom :3

Räjähtävä sisään tulo minulta ;) Tänään on ohjelmassa sekoilua ft. Emmi ;) XD Meillä ei sille oo mitää asiaa... Paitsi meitä pelottaa, koska ollaan alattu kuuntele enemmä girlgroup'peja ku yleensä :O Kauheeta!!!!!..... Äkäkäkäkäkä!!! Kuoltiiin SHINeen, B.A.P'in, NU'EST'in etc. comebackkeihin :3 <3 Enää U-kiss maaliskuussa ja varmaa muita siin välis :) ~Venla ja Emmi xD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti