Meikäki päätti vähä kirjotella :))
Mul ei vaa oo taaskaa mitää asiaa ja tota olin tnä kamul kyläs:))
Eli jos on kysymyksii jostai nii niitä voi laittaa:DD
Miks huomenna pitäää olla kouluu sanokaa mulle!!!!
Mut onneks nään Venlaa huomenna :)
Muu porukka kattoo jotai leffaa jota en ite jaksa mennnä kattoo
23 päivää mun syndeihin :DD
Mä meen keilaa Venlan, Iineksen ja Nastjan kaa keilaa ja sit syömää :D
Tuliha multa jotai asiaaa xD
~Emmi
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti