Eli täs ois jatkoo Venlan postauksee.
Eli Penielin lempinimi lammmas tulee siit että Btob;in helium videossa (http://www.youtube.com/watch?v=uXNTOY_Jvfw kohta 1:35) Peniel kuulostaa tos iha lampaalt jote siit tulee sen nimi. Noniin ny se on sit selitetty :pp Ja Eunkwangillaki on oma lempinimi se on samas videos mut kohta 3:22 :DD sen "lempinimi" on siis toi liike xDD
Täs oli ny tälläne mini postaus
~Emmi
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti