I'm happy now! Minä (Siis Venla) Saan ihanan Baekhyun korun
Ongelma on vaan se, että äiti ei laiskuuttaan oo vielä jaksanu tilata sitä :(
Mutta kuitenki :D
Mulla on nyt rankat ajat menossa :D:
(x) koska minähän en rikkonut puhelintani
(x) Kaikkia kiinnosti xd
~Venla ;)
No kestämistä sinne
VastaaPoistaÄlä ole sadnähkäämme huomenna <3
VastaaPoista