perjantai 1. helmikuuta 2013

I'm happy and sad now :D:

I'm happy now! Minä (Siis Venla) Saan ihanan Baekhyun korun
Ongelma on vaan se, että äiti ei laiskuuttaan oo vielä jaksanu tilata sitä :( Mutta kuitenki :D Mulla on nyt rankat ajat menossa :D: (x) koska minähän en rikkonut puhelintani (x) Kaikkia kiinnosti xd ~Venla ;)

2 kommenttia: