keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Pietarissa :D

Ollaan Pietarissa luokkaretkellä ny kolme päivää:D Mulla on sama huone mun iskän kans :) Tää on iha kiva ruoka on klo; 19 vihdoinki lämmintä ruokaa!!!! Tää tulee olee vaa pika postuas mut ei se haittaa :P Tnä oltii eläintieteellisessämuseossa(olipa pitkä) ja sielt tuli otettuu se viitisenkymmentä kuvaa :) no mä ny häippäsen jonnekki


~Emmi

2 kommenttia:

  1. kiva tää sun blogi :p :D

    http://mylifebyripsa.blogspot.fi/

    VastaaPoista