keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Kiitus

Moi! Venla&Emmi tääl ;)

Nyt päätettiin tehä tää haaste minkä Mertsi ja Pami oli meille laittaneet :D

Tässä ohjeet:

Nyt mietitään kymmenen asiaa, jotka olisi kiva saavuttaa/tehdä tämän vuoden aikana! Unelmien ei pidä olla mitään liian isoja, mutta ei tavallisiakaan! Ja kyse ei ole mistää uuden vuoden lupauksista, vaan unelmista!
Asiat siis listataan ylös ja toteutetaan pitkin tätä vuotta.
Aina kun toteutat unelmasi, olisi kiva, jos tekisit siitä pienenmuotoisen postauksen. :) Tai vaikka kaikki toteutettuasi yksi postaus kaikista kerralla. Pakko ei siis ole, että unelmia on niitä ihan salaisiakin! Mutta olisi kiva seurata unelmien toteutumista!
Haasta kuusi bloggaajaa!

(Me ei sit haasteta kuutta xD)

Emmi:

1. Opettelen  SHINeen Minhon/Keyn räpit Jotenki ne ois vaa niin kiva osata :p
2. Opettelen tunnistaa MBLAQ:in tyypit Ikuisuus projekti... Venla on yrittäny opettaa mulle...
3. Päästä jonkun K-pop bändin keikalle No tää ny on mikä on xD
4. Saada lisää K-pop julisteita Omistan täl hetkel only one... (NU'EST)
5. Saada jonkun EXO korun Luhan <3
6. Opetella koreaa Ollaan molemmat huonoja.... Mä huonompi
7. Saada kalasilmä-objektiivin mun kameraan Sillä saa paremmin kuvii (Harrastan kuvausta)
8. Saada oman koneen Ärsyttävä pikkuveli häirihtee aina ku oon koneel...
9. Päästä eroon hammasraudoista Ne on vaa NIIIIN ärsyttävät
10. Päästä KOREAAN No tiiätte kyl miks


Venla:

1. Opettelen selvittää rubiikin kuution Kiitos EXO'n Luhan'in tuli hirvee tarvi oppii selvittää se!
2. Oppii skeittaa  Ja tästä kiitän B.A.P'in Zelo'oo :D
3. Opetella SEVENTEEN'in tyypit Tunnistan jo joitakin... Mutta en kaikkia!!!!
4. Oppii koreaa paremmin ja kiinaa Ollaa oikeesti molemmat (mä ja Emmi) surkeita molemmissa :d Mutta harjoitus tekee mestarin (?)
5. Lähtee pois Suomesta ULKOMAILLE LOMALLE!!
6. Nostaa matikan numeroo Oon AIKA huono siinä
7. Saaha EXO korut No äippä on luvannu Baekhyun'in korun.. Mutta sitä ei olla viel tilattu... Mut haluun muutki ku Pekonin
8. Saaha KPOP levyjä Tää todennäkösesti onnistuu :3
9. Maalata mun huone Se on ny aika tylsän vaaleen pinkki
10.  Päästä KOREAAN Hahhahaaa :D
 
Me haastetaan:
http://myweirdfunnylife.blogspot.fi/  Emmin 'täti'

http://hermionen-nuket.blogspot.fi/  Rakas kaverimme Milla :3

http://annamylittleworld.blogspot.fi/ Venlan kamu

~Emmi jaaa Venla

1 kommentti: